.

.

piątek, 4 listopada 2016

Jakie jedzenie dla chomika?-część 2

Hejka!
Witam wszystkich i zapraszam do przeczytania mojego dzisiejszego posta,
w którym przedstawie wam ''Jakie jedzenie wybrać dla chomika - część 2 ''.
W części 1 pokazywałam karmy.
Jeśli chcecie tam przejść kliknijcie ten link: http://chomciakowo.blogspot.com/2016/10/jakie-jedzenie-dla-chomika-czesc-1.html
Więc przechodzimy do dzisiejszego tematu.
Chomik oprócz ziaren dostarczanych w specjalnej karmie,
chomiki powinny także mieć stały dostęp do wody oraz jeść owoce.
Owoce takie jak na przykład :

Agrest,

Gruszka - ale trzeba podawać mało, ponieważ w dużych ilościach chomik może mieć biegunkę

Jabłko - bez pestek

Maliny - ale podobnie do gruszki w nadmiarze chomik będzie miał biegunkę

Porzeczki

Truskawki

Chomik będzie na pewno szczęśliwy  jeśli dasz mu jakiegoś owocka.
Tylko pamiętaj żeby owoców nie dawać codziennie tylko od czasu do czasu.
1-2 razy na tydzień.
To tyle w dzisiejszym poście.
Pa!
Znalezione obrazy dla zapytania chomik jedzący owoce



2 komentarze:

  1. Dobry post ;). Niektóre osoby dają chomikom co popadnie bez przemyślenia czy może to rozdrobnić czy nie. Moja mama dała kiedyś jednemu z moich chomików winogrono. Biedak jednak był łakomczuchem i to niezłym, więc połknął go praktycznie w całości co skończyło się dla niego tragicznie :(. Gdyby nie to, że byłam mała pewnie bym ją uświadomiła, no ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje!
    O winogronach nie napisałam ,ale wiem że można go dawać chomikowi bez skórki i pestek.
    Biedny chomiczek, współczuję.

    OdpowiedzUsuń