.

.

sobota, 15 października 2016

SPECIAL!!!-10 faktów o moim chomiku♥♥♥

Hejka witam was dzisiaj ponownie!
W poprzednim poście w który umieściłam kilka minut temu obiecałam że po dużej ilości wyświetleń
lecę ze SPECJALEM!!! ;)
I tak się stało!
10 FAKTÓW O MOIM CHOMIKU!
1... 2... 3... zaczynamy

1.Mój chomik a raczej chomcia to dziewczynka (samiczka)
2.Lubi jabłka, orzechy i wafelki oczywiście baz cukru.
3.Ma brązowe łatki więc zgadnijcie jak się nazywa... łatka ♥
4.Kocha biegać nieważne czy w kuli czy na wolności.
5.Uwielbia gryźć rzeczy pogryzła już kilka ubrań rodziców i koc XD serio
6.Pięknie pozuje do zdjęć to istna modelka (zdjęcia możecie zobaczyć w poprzednim poście)
7.Zawsze gdy jej mrugnę odmruguje (taki chomiczy talent)
8.Lubi obserwować ludzi
9.Lubi rodzynki
10.Jest moją najlepszą zwierzęcą przyjaciółką♥♥♥

Dziękuję za przeczytanie za wszystkie wyświetlenia i
jeśli chcecie 10faktów o mnie albo chcielibyście abym umieściła 10 faktów o waszych chomikach
piszczie pod adres e-mail: klaudi009@interia.pl z nagłówkiem mój chomik (jego imię).
Jeszcze raz dziękuję i wszystkich pozdrawiam.
                                                                POZDRO♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz